vineri, 11 noiembrie 2011

Mesaj din ceruri

sDragi cititori, ma bucur sa va anunt ca scriu prima postare din ceruri. Este o premiera pentru mine.  Am ajuns aici de dimineata, de pe la 11 si m-am acomodat putin cu locul, iar acum m-am decis sa impartasesc cu voi parerea mea despre acest loc nou mie.

 

Nu prea sunt mari diferente intre ce era pe Pamant si ce e aici. Merg la acelasi liceu, am aceeasi locuinta si vad aceeasi oameni. Nu scriu daca e vreo conspiratie sau ceva, dar e cam aceeasi Marie cu alta palarie. Nici aici n-am scapat de personalitatea “celebra” a romanului… pacat. Imi imaginam sa fie un loc mai bun, plin de perfectiune. Se pare ca m-am inselat, intrucat totul pare la fel.

Eh, Macar noi sa fim sanatosi si pe lumea asta si sa ne auzim cu bine! Open-mouthed smile

PS: Aviz amatorilor:

comments